06-01-2007, 14:10 PM
Kriitiline koht on mähise lakk, kui see kuumenedes järgi annab, siis ongi puuks.
Teine jama on, kui lakk kaotab aja möödudes oma elastsuse ja muutub rabedaks, siis ta ei pea enam vibratsioonidele vastu, annab ühendust ning ongi osa keerdusid mängust väljas.
See lühistatud osa tekitab ka generaatori parameetrite muutuse, kuna on vähem keerdusid, siis voldid langevad.
Edasi võttes, et kui voldid langevad, siis amprid suurenevad ja ja rohkem ampreid tekitavad juhtmetes suuremat kuumenemist - siis annab lakk jälle kusagilt järgi - põletab keeru läbi ja ongi mähis kutu.
Muidugi on variant, et mähis katkeb kohe alguses, siis pole laadimisest haisugi, tuli on peatselt kustus ning aeg tee ääres peatus teha
Teine jama on, kui lakk kaotab aja möödudes oma elastsuse ja muutub rabedaks, siis ta ei pea enam vibratsioonidele vastu, annab ühendust ning ongi osa keerdusid mängust väljas.
See lühistatud osa tekitab ka generaatori parameetrite muutuse, kuna on vähem keerdusid, siis voldid langevad.
Edasi võttes, et kui voldid langevad, siis amprid suurenevad ja ja rohkem ampreid tekitavad juhtmetes suuremat kuumenemist - siis annab lakk jälle kusagilt järgi - põletab keeru läbi ja ongi mähis kutu.
Muidugi on variant, et mähis katkeb kohe alguses, siis pole laadimisest haisugi, tuli on peatselt kustus ning aeg tee ääres peatus teha