09-01-2007, 17:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2007, 17:33 PM ja muutjaks oli künnimees.)
Natuke raamatutarkusi (K.Aleksius, ,,Autode elektriseadmed") ka, tulevastele põlvedele .
Süütepoolidel on mähised ühendatud nii, et sädeme tekkimise momendil on küünla sisemine elektood välimise suhtes negatiivne. Põhimõte nagu elektronlambiski - kuumemast elektroodist väljuvad laengukandjad kergemini. Välimine elektrood on ühes tükis keermega, mille kaudu soojust juhitakse väliskeskkonda (mootori plokile, silindripeale, ümbritsevasse õhku) paremini, kui sisemiselt elektroodilt. Seega vastupidine ühendus midagi otseselt ei riku, kuid sädeme tekkimiseks on tarvis mõnevõrra kõrgemat pinget, seega paremas korras süüteseadmeid.
Süütepoolidel on mähised ühendatud nii, et sädeme tekkimise momendil on küünla sisemine elektood välimise suhtes negatiivne. Põhimõte nagu elektronlambiski - kuumemast elektroodist väljuvad laengukandjad kergemini. Välimine elektrood on ühes tükis keermega, mille kaudu soojust juhitakse väliskeskkonda (mootori plokile, silindripeale, ümbritsevasse õhku) paremini, kui sisemiselt elektroodilt. Seega vastupidine ühendus midagi otseselt ei riku, kuid sädeme tekkimiseks on tarvis mõnevõrra kõrgemat pinget, seega paremas korras süüteseadmeid.