paar küsimust delta kohta
#3

1)Number silindril ja kolvipõhjal peaksid teoreetiliselt olema samad, st. number näitab lihtsalt tolerantsi. Tegelikkuses on nagu idanaabri (varuosad toodetakse tänapäeval vist seal)kaubaga ikka (treial oli purjus jms..).
2)Kolvirõnga lukupilu peab uuel rõngal olema 0,15...0,3mm. Kontrollimiseks lükatakse rõngas
kolviga (selleks, et korralikult silindri tejega risti oleks) silindri ülemisest äärest 10mm kaugusele ning mõõdetakse pilu lehtkaliibriga. Rõngad tuleb vahetada, kui pilu üle 0,9mm.
Rõngas peab soones istuma vabalt, kolvi liikumise suunas pidi jääma mingi liikumisruum, mille väärtust ei mäleta. Enda kogemused: siiani on tulnud lihvida vaid lukupilu, soonde on rõngad mahtunud vabalt.

Muude küsimuste vastuseid peast ei tea.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
paar küsimust delta kohta - Autor: marko12345 - 13-01-2007, 15:16 PM
RE: paar küsimust delta kohta - Autor: väikemoto - 13-01-2007, 18:55 PM
RE: paar küsimust delta kohta - Autor: künnimees - 13-01-2007, 19:21 PM
RE: paar küsimust delta kohta - Autor: teints - 13-01-2007, 20:55 PM
RE: paar küsimust delta kohta - Autor: künnimees - 13-01-2007, 22:53 PM
RE: paar küsimust delta kohta - Autor: valdo - 13-01-2007, 21:55 PM
RE: paar küsimust delta kohta - Autor: mesamees - 13-01-2007, 22:18 PM
RE: paar küsimust delta kohta - Autor: hillar - 13-01-2007, 22:38 PM
RE: paar küsimust delta kohta - Autor: teints - 14-01-2007, 21:54 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne