23-01-2007, 11:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2007, 11:58 AM ja muutjaks oli unimüts.)
unimüts Kirjutas:2 kangiga ja t-25. See suht võimatu minuteada. Sest Harkovi tehasest tuli minu "halbade" teadmiste tõttu välja vaid 3 kangiga t-25 te.
peeterpaul Kirjutas:PP: Ma ei usu, et Sillu seal lauslollusi kirja pannud on. Sinu poolt poolt viidatud kolmas kang on tegelikult hoob, mis on ühenduses pedaaliga, mis omakorda on ühenduses kütuse etteandega. Maakeeli, rooli küljes on käsigaas. Käiguvahetuskange oli ikkagi kaks.
Njaa kui nimetada roolipeal olevat hooba käsigaasiks, siis tekib mul tõsine küsimus, mille jaoks on teine kang roolil, mis on seotud otse gaasiga?
Teiseks on sellel masinal 3 kangi roolil kokku ka. St ma ei mõtle eelsüüte kangi, ega ka gaasi kangi, vaid ikkagi minujaoks kolmandat käigukangi. Ühenduses on ta põrandal vasakule jääva kangiga küll, sellega olen nõus. Roolil oleva kangi abil lülituvad nn kiiremad käigud(1:3, 2:4, 5:6; millelt:millele). Põrandal asuvad 2 kangi. Üks mis on otse rooli all, millest lülitatakse edasi-tagasi, ning teine kang, mis on vasakul roolist, mis on siis põhi käigukang millest lähevad 1,2;5;tigu(või kuidas seda ka kutustakse



Võimalik, et ma eksin, ei ole jõudnud selleni,et parandada seda käigukasti kunagi, ega täpselt lülitusi uurinud.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.