29-01-2007, 00:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2007, 00:19 AM ja muutjaks oli Jesper.)
Vaskjuhe on ikka täiesti race-only teema, just rämedate raadiohäirete tõttu. Seoses elektrooniliste abimeeste levikuga on vaskjuhtmete kasutamine ka seal hääbumas. Igapäevaautodel on voolu juhtiv osa ikka kas süsinikust südamik või siis peenest juhtmest ümber mittejuhtiva südamiku keritud spiraal. Ma arvan et sul Teet on see viimane, otsast paistab see tihti vaskjuhtme moodi. Sellest ei ole mõtet mingit teadust teha, küünlajuhe on üks selline hea asi auto juures mis kas töötab või mitte, vahepealseid variante eriti pole 
See 2000 eek/komplekt on ikka turu segmenteerimine, kallima auto ostnud inimestelt saab vidinate eest rohkem koorida. Ma kujutan ette et Lamborghini küünlajuhtmete komplekt võib veel 10 korda kallim olla, mis siis et omahind on kõigil sama. Selleks et ei saaks odavaid juhtmeid ise asemele aretada, tehakse lihtsalt otsad mingi imekuju ja/või mõõduga ja korras. Puhas marketing.

See 2000 eek/komplekt on ikka turu segmenteerimine, kallima auto ostnud inimestelt saab vidinate eest rohkem koorida. Ma kujutan ette et Lamborghini küünlajuhtmete komplekt võib veel 10 korda kallim olla, mis siis et omahind on kõigil sama. Selleks et ei saaks odavaid juhtmeid ise asemele aretada, tehakse lihtsalt otsad mingi imekuju ja/või mõõduga ja korras. Puhas marketing.