06-02-2007, 20:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2007, 20:11 PM ja muutjaks oli stennadi.)
To Valdo :
Kütusest ülejääva ca 13 000 krooniga saab nt paar jalgratast ära restaureerida.
Kui selle mootoriga midagi peaks juhtuma (mis ei ole Eesti kütusekvaliteedi juures vähetõenäoline: Kõrgsurvepump, pihustid, turbo jne..)
Siis seda võidetud 13 tuhandet sul enam kindlasti pole ja väga võimalik et tuleb isegi juurde veel maksta. Nagu ma aru saan sa ostad auto pikemaks ajaks kui aasta (see lada on ju sul ka hea mitu aastakest olnud kui sa üksipäini sellega üle 300 tuhande sõitnud oled).
Eestis pole ju kurat diisel märgatavalt odavam ka kui bensiin vastupidi on hoopis kallim. Kui just kuskilt nurga tagant onu fjodori kanistrist ei tangi - mida ei soovita.
Diislil hoole tihedam oluliselt. Turbodiislil - isegi uuel praeguste ilmadega ma vahetaks õli kuskil 7000-8000 km takka. Alati vahetatakse õliga kõik filtrid (kui oled hea autoomanik) need on kallimad kui bensukal. Kui vaadata tulevikku siis sidurikomplekt on dislal kallim.
Ja antud mudeli puhul on ikka ostuhind päris palju kõrgem nii et ma mõtleks hoolikalt kas on asjal mõtet.
P.S. turbodiisel, et turbo kestaks tahab ka mõistlikku kasutamist (mootor enne tõsisemat tallamist vaikselt soojaks sõita, peale pikki sõite minutike turbot jahutada)
Kütusest ülejääva ca 13 000 krooniga saab nt paar jalgratast ära restaureerida.
Kui selle mootoriga midagi peaks juhtuma (mis ei ole Eesti kütusekvaliteedi juures vähetõenäoline: Kõrgsurvepump, pihustid, turbo jne..)
Siis seda võidetud 13 tuhandet sul enam kindlasti pole ja väga võimalik et tuleb isegi juurde veel maksta. Nagu ma aru saan sa ostad auto pikemaks ajaks kui aasta (see lada on ju sul ka hea mitu aastakest olnud kui sa üksipäini sellega üle 300 tuhande sõitnud oled).
Eestis pole ju kurat diisel märgatavalt odavam ka kui bensiin vastupidi on hoopis kallim. Kui just kuskilt nurga tagant onu fjodori kanistrist ei tangi - mida ei soovita.
Diislil hoole tihedam oluliselt. Turbodiislil - isegi uuel praeguste ilmadega ma vahetaks õli kuskil 7000-8000 km takka. Alati vahetatakse õliga kõik filtrid (kui oled hea autoomanik) need on kallimad kui bensukal. Kui vaadata tulevikku siis sidurikomplekt on dislal kallim.
Ja antud mudeli puhul on ikka ostuhind päris palju kõrgem nii et ma mõtleks hoolikalt kas on asjal mõtet.
P.S. turbodiisel, et turbo kestaks tahab ka mõistlikku kasutamist (mootor enne tõsisemat tallamist vaikselt soojaks sõita, peale pikki sõite minutike turbot jahutada)