08-02-2007, 15:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2007, 16:07 PM ja muutjaks oli valdo.)
moto-onu Kirjutas:aa muidu kui k-750-ne oma ei saa et siis kas 75-e oma istub või mitte?
Lp kaasfoorumlane - ma usun, et sa said ksf! Aspelundi postitusest aru, et M-75 mootor on ÜLIVÄGA-PALJU haruldasem kui K-750 või M-72 mootor. Üks on ikka spetsiaalne sportmootorratas, mida on tehtud loetud aastad ülipiiratud arv, teisena mainitud olid pikka aega masstootmises olnud aparaadid, mida veel paar-kolm aastakümmet tagasi vedeles hüljatuna pea iga teise külavanamehe kuuri all ja taga.
Kui see jutt M-75 mootorist vastab tõele ja Sul on peale väntvõlli muid detaile ka taastamiskõlbulikuna olemas, siis usun, et Sa saad oma 75 mootori või mootorijäänuste eest nt K-750 mootoreid terve autokoorma.
Minuteada (las ksf! Aspelund nt mind parandab, kui ma kägu ajan) on komplektseid M-75 rattaid maailmas alles alla kümne, samal ajal kui enamvähem komplektseid K-750 peaks Eestigi peal veel alles olema ikka ÜSNA tubli kolmekohaline arv ja vast M-72sidki peaks Maarjamaal veel kolmekohaline arv olema...
Lisan igaksjuhuks oma vastuse lõppu ühe pildi M-75st, et Sa juhuslikult seda mootorit millegagi segamini ei aja...
![[Pilt: 46m75.jpg]](http://www.autogallery.org.ru/k/u/46m75.jpg)
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel