21-02-2007, 23:00 PM
Jesper Kirjutas:Võimalusi on mitmeid, aga enamasti tehakse mingist kergesti töödeldavast ainest (savi, epowood, uretaanvaht, penoplast) makett, kaetakse see klaasriidega, silutakse-lihvitakse kõik konarused välja ja siis selle maketi pealt tehakse klaasplastist vormid. Vormide sisse omakorda lamineeritakse lõplikud kerepaneelid.
Üsna kenasti näitab seda protsessi järgmine pildiseeria: http://www.6park.com/enter7/messages/gvk21098.html
Muide Tartus Hiinalinnas osas om üks tuuningu koht, kus on kasutatud umbes samat tehnoloogiat, kuid seal oli algse ratta koha ning uuema lisa asukoha vahe vähemalt 20-40 cm. kui keegi saab siis tehku piltid ära, kuid kui mina seal käisin oli 2006 aasta ja nüüdseks vöib olla midagi muutunud, muidu seisis masin väljas. oli BMW 5 seeria 80 löpp ja 90 alguse mudel.
Ma ei mäleta korralikult kuid ühe korra lugesin postimehest, et Jaapanis müüakse erineva nime kujuga, kuigi sisult samasid maisnaid, sest neile meeldib erineda teistest, autoomanikest. Olen pilte näinud, kus üks ja see sama masin kuid kerekuju teine juba, ei olnud tehase toodang vaid kellegi oma looming.
www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega.
