07-07-2003, 06:23 AM
No kiirendav käik tavaliselt ekonoomsus käik.
kui mootoril on võimsust, aga sild nõnda aeglane, et pöörded põhjas, siis tasub muretseda kiirendava käiguga kast, kui aeglasest sillast loobuda ei tahet (ikkagi parem tõmme ja jõudu rohkem).
a kas 41 kasti ei anna aretada?
olen kuulnud et tehakse väljavõtt taha, kuid see vist keerulisem kui vahetükiga lada kast.
muide 08/09 jaoks on isegi 6käiguline kast, mingi 0,87 ja 0,62 ülekandega ning reduktori ülekandekandeks oli soovitatud 4,5. rebis 1,3l stock mootoriga nii mis hirmus aint kangiga on vehkimist metsikult.
minust on ka mosse mootori jaoks tagaveole 5kkast uutel IŽidel on 5käiku ja tagavedu ning 1800ne pritsungiga mootor, mis on minust UMZ (oli vist niiviisi selle mootori nimi, parandage kui eksin) mootorist aretatud, mingi 80hj ja metsik moment - pirukale (nagu volga mootor)
A milleks sa seda pirukat kasutad? tööks või lõbuks
kui mootoril on võimsust, aga sild nõnda aeglane, et pöörded põhjas, siis tasub muretseda kiirendava käiguga kast, kui aeglasest sillast loobuda ei tahet (ikkagi parem tõmme ja jõudu rohkem).
a kas 41 kasti ei anna aretada?
olen kuulnud et tehakse väljavõtt taha, kuid see vist keerulisem kui vahetükiga lada kast.
muide 08/09 jaoks on isegi 6käiguline kast, mingi 0,87 ja 0,62 ülekandega ning reduktori ülekandekandeks oli soovitatud 4,5. rebis 1,3l stock mootoriga nii mis hirmus aint kangiga on vehkimist metsikult.
minust on ka mosse mootori jaoks tagaveole 5kkast uutel IŽidel on 5käiku ja tagavedu ning 1800ne pritsungiga mootor, mis on minust UMZ (oli vist niiviisi selle mootori nimi, parandage kui eksin) mootorist aretatud, mingi 80hj ja metsik moment - pirukale (nagu volga mootor)
A milleks sa seda pirukat kasutad? tööks või lõbuks