05-03-2007, 12:56 PM
Kui pagasihoidla all mõtled pakiruumi põrandat, siis seda valati igasugute asjadega täis, nii korrosioonikaitse kui mürasummutuse eesmärgil. Seda tehti siis kui masinat kasutati igapäevasõidukina.
Kas ta oli õige või vale lähenemine on iseasi. Kui töö oli tehtud korralikult ja masinat hoiti kuivas siis oli tegemist hea korrosioonikaitse ja mürasummutusvahendiga. Ainult lõhnavad need masinad nagu bituumenivabrikud, eriti kuuma suveilmaga.
Kui masin aga seisis kuskil räästa all, siis pääses niiskus lõpugs mastika või õli-paber kihi alla ja hakkas toimima vastupidine efekt - niiske kompress.
Mina olen kohanud nii mastikat täisvalatud kui ajaleht-õli mitu kihti tüüpi katteid. Lisaks mingi epokihiga volga põrand.
Kui nüüd vaadata hobisõidukit, siis soovitaks metallini välja puhastada, korralikult kruntida ja värvida. Värvikiht ongi kõige parem korrosioonikaitse. Masiat peab regulaarselt hooldama ja põrandamatte ning pagasnikumatte välja võtma, et kogunenud niiskus välja kuivas.
Mürasummutuseks kasutan ise teisaldatavaid müramatte. Ei haise ja saab põrandat kuivatada.
Kas ta oli õige või vale lähenemine on iseasi. Kui töö oli tehtud korralikult ja masinat hoiti kuivas siis oli tegemist hea korrosioonikaitse ja mürasummutusvahendiga. Ainult lõhnavad need masinad nagu bituumenivabrikud, eriti kuuma suveilmaga.
Kui masin aga seisis kuskil räästa all, siis pääses niiskus lõpugs mastika või õli-paber kihi alla ja hakkas toimima vastupidine efekt - niiske kompress.
Mina olen kohanud nii mastikat täisvalatud kui ajaleht-õli mitu kihti tüüpi katteid. Lisaks mingi epokihiga volga põrand.
Kui nüüd vaadata hobisõidukit, siis soovitaks metallini välja puhastada, korralikult kruntida ja värvida. Värvikiht ongi kõige parem korrosioonikaitse. Masiat peab regulaarselt hooldama ja põrandamatte ning pagasnikumatte välja võtma, et kogunenud niiskus välja kuivas.
Mürasummutuseks kasutan ise teisaldatavaid müramatte. Ei haise ja saab põrandat kuivatada.