06-03-2007, 20:33 PM
Buumerite lüpsmises selle mootoriga originaalseades natuke kahtlen... natuke liiga uimane selleks, kuid selle peale paneku teeb lihtsamaks võrreldes 2.9-ga toitesüsteemi lihtsus, kuid kui kellelgi 2.9 mootori elektri otste välja selgitamise probleeme peaks olema võin aidata. 2.3 juurde tagasi minnes olen mõelnud, et sinna oleks mõtekas peale panna mõni kargem karburaator headeri ümberehitusega. Mõni ameeriklase 4 lõõriline vms. Tehase andmed sierrapeal muidu sellised. 84kw @5800rpm, 10sek sajani kiirendus, 196km/max kiirus. Mul pilt ka sellisest asjandusest, mis võimaldas Efi peale panekut niimoodi, et läks otse karpa kinnituskoha külge ja seal oli küljes kohe TPS, klapp ise ka muidugi, pritse pead jne. niiet pritse oleks isegi mõeldav sellele motole, kui 2.9 jagajat koos oma asukoha anduriga kasutada.