#10

künnimees Kirjutas:Kolm (lolli) küsimust:

Kumba pidi käib D8 magneetopoolne simmerling? Minu omal oli vedruga pool väljapoole, kuid paistis, et seda pole torgitud ega vahetatud, kuigi vedru otsad olid teineteisest eraldunud. Samas töötavad enamikes 2T mootorites simmerlingid rõhule karteri poolt.

Mis hermetiseerib karterit väntvõlli teises otsas? Kuigi sidurikoda on tihendiga, peaks ketihammasratta võlli laagritest õhk ikkagi läbi käima. Samas ühtegi simmerlingi seal pole.

Nagu juba öeldud, käib magneetopoolne simmerling vedru poolega sissepoole, kuid väikesekubatuuristel mootoritel (<50cc) see suurt rolli ei mängi ja simmeri võib ka teistpidi paigaldada. Niimoodi on võimalik mõnevõtta lihtsamini vedru pingutada.

Seal väntvõlli teises pooles on tõesti natuke kahtlane seis. Võlli ja karteri sees oleva puksi vahe on väike ja sisselaskeavast tulenev bensiini ja õli segu peaks tihendama seda vahet veelgi. Muidugi ma sellele lootma ei jääks. Hea oleks kasutada poolkinniseid laagreid, ehk ühelt poolt suletud.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
d8 - Autor: pump - 26-01-2006, 17:17 PM
RE: d8 - Autor: moskvits - 26-01-2006, 22:00 PM
RE: d8 - Autor: KoBa - 08-11-2006, 18:50 PM
RE: d8 - Autor: rnkx - 08-11-2006, 20:03 PM
RE: d8 - Autor: hillar - 17-03-2007, 12:14 PM
RE: d8 - Autor: vootele - 27-01-2006, 01:07 AM
RE: d8 - Autor: künnimees - 08-11-2006, 14:13 PM
RE: d8 - Autor: rnkx - 08-11-2006, 18:40 PM
RE: d8 - Autor: ispy - 22-03-2007, 17:11 PM
RE: d8 - Autor: künnimees - 15-03-2007, 12:42 PM
d8e - Autor: CCCPower - 27-03-2007, 09:16 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne