12-04-2007, 21:04 PM
Eeldan seda, et roolivarda teol on keskkohas teo keerdude liugpindadel pinna kahjustused.Tükkide liugpinnalt välja langemine. Kui reguleerimisega vähendasid lõtku peaaegu nullini, siis ei lasknud rooli enam keskasendisse ja jäi natuke viltu jooksma. See tunnus näitab, et jäi kinni. Kui lõtku suurendad, siis tuleb keskasendisse, kuid selle koha peal teol on materjali välja langemisest tühimik ja seetõttu ka roolis lõtk. Tõsta esirattad üles ja keera siis rooli ühele ja teisele poole aeglaselt, siis on tavaliselt tunda jõnksutamist, peab olema ühtlane liikuvus. Teo otsalaagrites olev lõtk on testitav rooliratta varda pikisuunaline edasi-tagasi surumisega. Kui seejuures kõksu ei kuuldu, siis laagrite ülemäärast kulumist ei ole. Tundub, et rooli sektori rullikul ja laagril suuri kulumisi ei ole.