14-05-2007, 22:33 PM
loogiline tundub küll, et kütuse lõppemisel kaob määrimine ning pump siristab "kuivalt". Aga kas pritsemasinal ei anna juba kütusesse "õhumullide" tekkimine (kui luristatakse õhku + kütust ning kütus veel määrib) sõites tugevalt tunda? Või surutakse mullid igal juhul selle 1..5bar (otsepritse-bensukate puhul suisa ca 50bar ning ilmselt sama suurusjärk ka diislitel) puhul nii kenasti kokku, et pihustitest õhu läbipumpamine pole tuntav?
huvitav, mida ütlevad autode kasutusõpetused - et kas keelavad masinate kuivalesõitmise ning teatavad, et sellest tingitud rikked kõrvaldatakse omaniku kuludega? Ega's insenerid + majandajad rumalad pole
arvan, et turboautodel võiks selline info kasutusõpetuses olla - aga vabalthingavatel ehk pole? Üldiselt - nagu turbomootoreid sisse tuues viitasin - pump pole ainuke asi, mis kütuse lõppemisel / segu lahjaksjäämisel kannatab - ning ekstreemnäites detonatsiooni tagajärjel tekkida võiv kolbide sulamine on ju palju kulukam tagajärg, kui uue pumba "allaviskamine"
huvitav, mida ütlevad autode kasutusõpetused - et kas keelavad masinate kuivalesõitmise ning teatavad, et sellest tingitud rikked kõrvaldatakse omaniku kuludega? Ega's insenerid + majandajad rumalad pole

arvan, et turboautodel võiks selline info kasutusõpetuses olla - aga vabalthingavatel ehk pole? Üldiselt - nagu turbomootoreid sisse tuues viitasin - pump pole ainuke asi, mis kütuse lõppemisel / segu lahjaksjäämisel kannatab - ning ekstreemnäites detonatsiooni tagajärjel tekkida võiv kolbide sulamine on ju palju kulukam tagajärg, kui uue pumba "allaviskamine"
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"