Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire!
#8

No vot siis on kindlasti kolm otsa. Pumba alt üks (jäme) ja ühendub paagiga altpoolt. Pumba peal on nn. jagaja-klapp, sealt tuleb välja kaks toru. Üks silindrisse ja teine paagi tagasivool

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! - Autor: outblast - 17-05-2007, 19:19 PM
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! - Autor: peeterpaul - 17-05-2007, 20:36 PM
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! - Autor: outblast - 18-05-2007, 15:16 PM
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! - Autor: korvimees - 18-05-2007, 15:56 PM
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! - Autor: outblast - 18-05-2007, 16:43 PM
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! - Autor: kolz - 18-05-2007, 18:28 PM
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! - Autor: outblast - 18-05-2007, 18:56 PM
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! - Autor: peeterpaul - 18-05-2007, 23:13 PM
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! - Autor: outblast - 19-05-2007, 20:19 PM
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! - Autor: korvimees - 21-05-2007, 08:37 AM
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! - Autor: peeterpaul - 21-05-2007, 09:42 AM
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! - Autor: outblast - 24-05-2007, 15:05 PM
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! - Autor: peeterpaul - 24-05-2007, 15:23 PM
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! - Autor: outblast - 25-05-2007, 11:22 AM
RE: Kallurauto tõstemehhanism. Väga kiire! - Autor: outblast - 28-05-2007, 11:49 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne