30-05-2007, 20:00 PM
Selline eestikeelne lehekülg on minu üllatuseks ikka veel üleval :
http://www.automoto.ee/opel
Sealt peaks mingitele küsimustele mingid vastused saama
See Commodore 6 on ühe karpaga rida 6, GS on 2 karpaga ja GS/E on pritsung - GS/E minu teada kohe kuidagi ei ole kahe karpaga, need SUPPi mainitud autod olid ilmselt enne veidi kompunnitud juba ?... neist ühe auto kahe karpa jaoks olev sisselaskekollektor on minu käes.
See Commo1 on vist see Märteni ehitatud GS ? Üle puuritud 2,8 mootor ja suht mäda kere nii nagu mina teda mäletan. Toredad olid vaid usaka veljed ja see "commodore sümboolika puitliistudeni välja"
Üle katuse käinud masin on see mis on sellele minu pandud lingi "eesti autode" rubriigi esimestel pictodel ? See oli vahepeal kasutaja Jägeri garaazis, tähelepanu tõmbasid raamidega klaasid esiustel, mis on kupee küljest sinna pandud ilmselt avariijärgselt. Sellise komplektsusega uksi tehasest ei tulnud (huvitav on see, et sedapidi see kompunn sobib neil autodel, teistpidi - kupee raamita klaas tavalisele kaheukselisele - aga mitte)
See kasutaja Liblikmutter´i pandud kellade pilt näitab tavalise Rekordi (alates 70) kelladepaneeli - commodorel on see olnud alati puitimmitatsiooniga. Commodore 6 logosi kannab ka see samal lehel olev 4 uksega pruun sedaan.
Veel küsimusi ?
http://www.automoto.ee/opel
Sealt peaks mingitele küsimustele mingid vastused saama
See Commodore 6 on ühe karpaga rida 6, GS on 2 karpaga ja GS/E on pritsung - GS/E minu teada kohe kuidagi ei ole kahe karpaga, need SUPPi mainitud autod olid ilmselt enne veidi kompunnitud juba ?... neist ühe auto kahe karpa jaoks olev sisselaskekollektor on minu käes.
See Commo1 on vist see Märteni ehitatud GS ? Üle puuritud 2,8 mootor ja suht mäda kere nii nagu mina teda mäletan. Toredad olid vaid usaka veljed ja see "commodore sümboolika puitliistudeni välja"
Üle katuse käinud masin on see mis on sellele minu pandud lingi "eesti autode" rubriigi esimestel pictodel ? See oli vahepeal kasutaja Jägeri garaazis, tähelepanu tõmbasid raamidega klaasid esiustel, mis on kupee küljest sinna pandud ilmselt avariijärgselt. Sellise komplektsusega uksi tehasest ei tulnud (huvitav on see, et sedapidi see kompunn sobib neil autodel, teistpidi - kupee raamita klaas tavalisele kaheukselisele - aga mitte)
See kasutaja Liblikmutter´i pandud kellade pilt näitab tavalise Rekordi (alates 70) kelladepaneeli - commodorel on see olnud alati puitimmitatsiooniga. Commodore 6 logosi kannab ka see samal lehel olev 4 uksega pruun sedaan.
Veel küsimusi ?
