31-05-2007, 03:22 AM
Mmm. Jube hea ikka, kui asjapulk tuleb ja asjad kergelt selgeks teeb..
Suuraitäh. Kõigile. Aga.. Minu jutt pole veel otsas. Oh ei.
Esiteks teeks selle väikese norimise Opeli lehekülje suhtes ära. Nimelt.. On kogu teema kuidagi laialivalguv ja midagi eriti kindlat pole. Tekstist pole kerge eraldada erinevaid Commodore A mudeleid jne. Olen varemgi korduvalt lugenud. Nüüd otsese selgitamise najal on kõik lihtsam.
AGA. Samas. Pean tunnistama et see leht meeldib mulle väga. Väga. Sest siiski Eesti oma RetroOpeli leht (ehk teeme ühel ilusal päeval klubi:O?).. Meeldib esilehe ilustav algus.. Jimmy Hendrix Woodstocki laval.. Aah. Ilus. Suuraitähtegijatele.
Aga. Küsimusi jagub. COMMO 1 ja selle ümberehitus? Kodanik Märten on selle kallal sooritanud ümberehituse. Tekitab küsimuse, mis on tehtud? Masin on kahtlane, seda võin öelda. Kõige rohkem on ümber ehitatud kardaanitunnelit, et 5'ne käigukast ära mahuks. Aga samuti on ka mitmetesse kohtadesse roosteaukude peale lapid peale lastud. Ümberehituse alla läheb vist ka see klaasvill, mis oli pehmesti põrandale toestatud. Praegu pesitseb mootoriruumis (raskesti mahutatud) 3.0 Senatori pritsuga R6. Selle sinna saamise saagat ma tean (käigukast ja mootor, seega). Varasemat ajalugu sooviksin huviga kuulda.
See kabriolet, mis on mädanenud kuskil rannas juba aastaid. Ilmselgelt peaks tegu olema COMMO 2'ga. Auto iseenesest ei kõlba, aga pean tunnistama, praegusel ajal tunneksin kogu kompoti vastu huvi. Särgid-värgid. Oskab keegi asja rääkida?
Üldiselt. Tunnen puudust Oldschool Opelite klubist. Oleks hea kuulata, kuidas asjahuvilised räägivad ja tegutsevad. Ons huvilisi?
Andres.
Suuraitäh. Kõigile. Aga.. Minu jutt pole veel otsas. Oh ei.
Esiteks teeks selle väikese norimise Opeli lehekülje suhtes ära. Nimelt.. On kogu teema kuidagi laialivalguv ja midagi eriti kindlat pole. Tekstist pole kerge eraldada erinevaid Commodore A mudeleid jne. Olen varemgi korduvalt lugenud. Nüüd otsese selgitamise najal on kõik lihtsam.
AGA. Samas. Pean tunnistama et see leht meeldib mulle väga. Väga. Sest siiski Eesti oma RetroOpeli leht (ehk teeme ühel ilusal päeval klubi:O?).. Meeldib esilehe ilustav algus.. Jimmy Hendrix Woodstocki laval.. Aah. Ilus. Suuraitähtegijatele.
Aga. Küsimusi jagub. COMMO 1 ja selle ümberehitus? Kodanik Märten on selle kallal sooritanud ümberehituse. Tekitab küsimuse, mis on tehtud? Masin on kahtlane, seda võin öelda. Kõige rohkem on ümber ehitatud kardaanitunnelit, et 5'ne käigukast ära mahuks. Aga samuti on ka mitmetesse kohtadesse roosteaukude peale lapid peale lastud. Ümberehituse alla läheb vist ka see klaasvill, mis oli pehmesti põrandale toestatud. Praegu pesitseb mootoriruumis (raskesti mahutatud) 3.0 Senatori pritsuga R6. Selle sinna saamise saagat ma tean (käigukast ja mootor, seega). Varasemat ajalugu sooviksin huviga kuulda.
See kabriolet, mis on mädanenud kuskil rannas juba aastaid. Ilmselgelt peaks tegu olema COMMO 2'ga. Auto iseenesest ei kõlba, aga pean tunnistama, praegusel ajal tunneksin kogu kompoti vastu huvi. Särgid-värgid. Oskab keegi asja rääkida?
Üldiselt. Tunnen puudust Oldschool Opelite klubist. Oleks hea kuulata, kuidas asjahuvilised räägivad ja tegutsevad. Ons huvilisi?
Andres.