24-07-2007, 13:39 PM
mina kui keevitamisest väga kaugel asuv inimene pole küll mingi nõuandja, aga oma auto sarnast raami ja selle läbiroostetamise etappe ning paranduste ajalugu vaadates on mingi arvamus ikka tekkinud
Kuna see pole otseselt kandevraam, siis vast väga kriitiline ei ole, kuidas lappida (ARK arvates ilmselt on kriitiline
), võiks ka plekiga mässata. Kui raami tugevus oleks kriitiline, ei oleks see raam nii õhukesest plekist, mis nõnda lobedalt läbi roostetab.
Aga kindlasti saab tulemus parem, kui kasutada sama profiiliga karpi ja pista see vahele nö tappliitega, st. liitekoht ei oleks mitte risti profiiliga, vaid mingi horisontaalse sisselõikega. Piltide põhjal ütleks, et sisuliselt tähendaks see uue raami tegemist.
Kui keret raamilt maha ei võta tööde käigus, siis variant B ilmselt kõne alla ei tule, sest esiteks on raske ligi pääseda nii lõikamiseks kui keevitamiseks ja teiseks ei jää tulemus niikuinii kestma, kui raami täielikult seest ja väljast ära ei puhasta ja rooste vastu ei tõrju.

Kuna see pole otseselt kandevraam, siis vast väga kriitiline ei ole, kuidas lappida (ARK arvates ilmselt on kriitiline

Aga kindlasti saab tulemus parem, kui kasutada sama profiiliga karpi ja pista see vahele nö tappliitega, st. liitekoht ei oleks mitte risti profiiliga, vaid mingi horisontaalse sisselõikega. Piltide põhjal ütleks, et sisuliselt tähendaks see uue raami tegemist.
Kui keret raamilt maha ei võta tööde käigus, siis variant B ilmselt kõne alla ei tule, sest esiteks on raske ligi pääseda nii lõikamiseks kui keevitamiseks ja teiseks ei jää tulemus niikuinii kestma, kui raami täielikult seest ja väljast ära ei puhasta ja rooste vastu ei tõrju.