10-08-2007, 22:45 PM
Tere
Vahepeal on esimese ketihammasratta plaan muutunud. Nimelt sain ühe treialiga kaubale kes mulle 2 uut hammakat tegi. Täna sain need kätte ja peab tunnistama, et kvaliteet on väga hea. Pühapäeval panen mootori kokku sinnamaale, et kepsupuksi saabudes saab silindri peale ning kogu mootori raamile tõsta. Praeguseks on värvitud pooled väiksesed külgkorvikinnitused ja ülesannete nimekirjas veel karburaatori puhastamine/remontimine ja õhupuhasti värvimine. Seega tegevust on veel omajagu enne lõplikku valmimist. Siin ka üks pilt uutest hammakatest. Kaks vasakpoolset on uued 15 hambalised ja parempoole vana kulunud 16 hambaline.
Vahepeal on esimese ketihammasratta plaan muutunud. Nimelt sain ühe treialiga kaubale kes mulle 2 uut hammakat tegi. Täna sain need kätte ja peab tunnistama, et kvaliteet on väga hea. Pühapäeval panen mootori kokku sinnamaale, et kepsupuksi saabudes saab silindri peale ning kogu mootori raamile tõsta. Praeguseks on värvitud pooled väiksesed külgkorvikinnitused ja ülesannete nimekirjas veel karburaatori puhastamine/remontimine ja õhupuhasti värvimine. Seega tegevust on veel omajagu enne lõplikku valmimist. Siin ka üks pilt uutest hammakatest. Kaks vasakpoolset on uued 15 hambalised ja parempoole vana kulunud 16 hambaline.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967