14-08-2007, 09:52 AM
Tervist,
Spido andurisse ei tule juhtmeid kuna spido trossiga ja tavaline asi et see tross ülevalt lahti on, mille peale hakkab spido esmalt hüppama, seeärel võib päris vait jääda.
Kojamehed..kaitsmeid ikka kontrollisid?? seda ilmselt ei oska sulle siin keegi öelda miks täpselt nad ei tööta, vaja testrit ja pealehakkamist...
Katuseluukidel kipuvad neil trossid kinni jääma osaliselt või täielikult, aga kui ta muidu töötab laitmatult, siis neid asendeid millal mootor seisma peab jääma saab ta mootori küljes olevatelt anduritelt, et kui mootori otsas olev kettake valesti vms siis võib valel ajal seisma jääda küll.
Soenduse suunamise nupp?? milline soendus sul on, tal tavalise, poolautomaat konditsioneeriga ja automaatne kliimaga.
Abs puhul enamasti probleemiks andurid ja nende pistikud rattakoobastes...
Termostaatklapi asukoht oleneb ju mootorist, 2.1TD asub ta ntx mootori tagaküljel ja on nähtav vaid auto alt ja sealtki ainult vähekene ja vahetamine suht raske.
Mootori tuluke nagu ikka tähendab et mootori elektroonikas mingi koll, ja töötaval mootoril peab kustus olema see tuli.
Selle anomaalia koha pealt on sul ilmselt mingi tähtis mass lahti, uuri armatuuri all vb leiduvaid lahtiseid või läbi lõigatud juhtmeid juhtmeid.
Ja tegelt võivad su kojamehed ja muud säärased asjad olla ju ka ühe vea tagajärjed...
Ja ega see auto nii nadi ei oleks kui teda eestis keegi tarkpea poleks remontinud...nagu ikka, muuseas sõitis sellisega ju ka prantsuse president.
Spido andurisse ei tule juhtmeid kuna spido trossiga ja tavaline asi et see tross ülevalt lahti on, mille peale hakkab spido esmalt hüppama, seeärel võib päris vait jääda.
Kojamehed..kaitsmeid ikka kontrollisid?? seda ilmselt ei oska sulle siin keegi öelda miks täpselt nad ei tööta, vaja testrit ja pealehakkamist...
Katuseluukidel kipuvad neil trossid kinni jääma osaliselt või täielikult, aga kui ta muidu töötab laitmatult, siis neid asendeid millal mootor seisma peab jääma saab ta mootori küljes olevatelt anduritelt, et kui mootori otsas olev kettake valesti vms siis võib valel ajal seisma jääda küll.
Soenduse suunamise nupp?? milline soendus sul on, tal tavalise, poolautomaat konditsioneeriga ja automaatne kliimaga.
Abs puhul enamasti probleemiks andurid ja nende pistikud rattakoobastes...
Termostaatklapi asukoht oleneb ju mootorist, 2.1TD asub ta ntx mootori tagaküljel ja on nähtav vaid auto alt ja sealtki ainult vähekene ja vahetamine suht raske.
Mootori tuluke nagu ikka tähendab et mootori elektroonikas mingi koll, ja töötaval mootoril peab kustus olema see tuli.
Selle anomaalia koha pealt on sul ilmselt mingi tähtis mass lahti, uuri armatuuri all vb leiduvaid lahtiseid või läbi lõigatud juhtmeid juhtmeid.
Ja tegelt võivad su kojamehed ja muud säärased asjad olla ju ka ühe vea tagajärjed...
Ja ega see auto nii nadi ei oleks kui teda eestis keegi tarkpea poleks remontinud...nagu ikka, muuseas sõitis sellisega ju ka prantsuse president.