24-08-2007, 19:29 PM
Autoleht on lasteaed. Mõtlesin neile kirjutada, kuid inimloomaga, kes suudab selliseid nippe levitada ei taha suhelda. Suht kulukas on keelatud nipp, mis kutsub selgelt eirama eeskirju.
Teel liikleva mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundi kontrollimise eeskiri1
Majandus- ja kommunikatsiooniministri 17. novembri 2006. a määrus nr 95
§ 4. Sõiduki kontrollimisel avastatud vead
(2) Sõiduki kontrollimisel avastatud eriti ohtlikeks vigadeks (kontrollkaardil EOV) loetakse järgmisi rikkeid või puudusi:
9) velje kinnituspolt või –mutter on lahti või puudub;
§ 5. Tegutsemine kontrollimisel rikke või puuduse avastamise korral
4) Kontrollimisel avastatud eriti ohtliku veaga registrisse kantud sõiduki registreerimistunnistuse osasse «Tehnoülevaatused» teeb kontrollija sissekande «Liiklemise keeld», lisades oma allkirja, nime ja kontrollimise kuupäeva.
(5) Kontrollimisel avastatud eriti ohtliku vea tõttu omal jõul liigelda keelatud sõidukit võib olenevalt vea iseloomust edasi toimetada garažeerimis- või remondikohani või välisriigis registreeritud sõidukit riiki, kus ta on registreeritud, kas teisel sõidukil või puksiiris. Pärast eriti ohtliku vea kõrvaldamist tuleb registrisse kantud sõiduk esitada erakorralisele tehnoülevaatusele, milleks on lubatud sõita mööda lühimat teed lähimasse tehnoülevaatuspunkti. Sõitmisel peab juhil kaasas olema vastav kontrollkaart või selle ärakiri.
Teel liikleva mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundi kontrollimise eeskiri1
Majandus- ja kommunikatsiooniministri 17. novembri 2006. a määrus nr 95
§ 4. Sõiduki kontrollimisel avastatud vead
(2) Sõiduki kontrollimisel avastatud eriti ohtlikeks vigadeks (kontrollkaardil EOV) loetakse järgmisi rikkeid või puudusi:
9) velje kinnituspolt või –mutter on lahti või puudub;
§ 5. Tegutsemine kontrollimisel rikke või puuduse avastamise korral
4) Kontrollimisel avastatud eriti ohtliku veaga registrisse kantud sõiduki registreerimistunnistuse osasse «Tehnoülevaatused» teeb kontrollija sissekande «Liiklemise keeld», lisades oma allkirja, nime ja kontrollimise kuupäeva.
(5) Kontrollimisel avastatud eriti ohtliku vea tõttu omal jõul liigelda keelatud sõidukit võib olenevalt vea iseloomust edasi toimetada garažeerimis- või remondikohani või välisriigis registreeritud sõidukit riiki, kus ta on registreeritud, kas teisel sõidukil või puksiiris. Pärast eriti ohtliku vea kõrvaldamist tuleb registrisse kantud sõiduk esitada erakorralisele tehnoülevaatusele, milleks on lubatud sõita mööda lühimat teed lähimasse tehnoülevaatuspunkti. Sõitmisel peab juhil kaasas olema vastav kontrollkaart või selle ärakiri.