27-08-2007, 17:38 PM
Tegelt, millest lugu algas, oli vist ikka see, kuidas polti kõigepealt lahti saada 
Võsa, proovi järele- keera 110Nm-ga rattad sügisel alla ja mõõda neid numbreid, mille jõul nad kevadel alt ära tulevad.
Minu arvates on see rattamutripingutamine väga ja väga pseudoprobleem, mul on 13. sõidetud aasta jooksul ÜHEL krral rattapoldid lahti tulnud, põhjus teadmata, polnud enne mitu kuud keegi neid näppinud. Kusjuures probleemi lahenduseks kasutasin Autolehe nõuannet nr.2, ehk siis kadunud poldid laenasin teistelt ratastelt
Lahtisaamine on ikka asi, millega tihti kokku puututud. Hiljuti soetasin Tööriistamarketist teleskoopvarrega rattavõtme- vat see on tõeline 'härrasmehe tööriist' kroomitud, kummist käepide, küürutama-koogutama vaat et ei peagi- elegantselt sirge selja ja vähese jõuga (= ilma higistamata) võid polte keerata

Võsa, proovi järele- keera 110Nm-ga rattad sügisel alla ja mõõda neid numbreid, mille jõul nad kevadel alt ära tulevad.
Minu arvates on see rattamutripingutamine väga ja väga pseudoprobleem, mul on 13. sõidetud aasta jooksul ÜHEL krral rattapoldid lahti tulnud, põhjus teadmata, polnud enne mitu kuud keegi neid näppinud. Kusjuures probleemi lahenduseks kasutasin Autolehe nõuannet nr.2, ehk siis kadunud poldid laenasin teistelt ratastelt

Lahtisaamine on ikka asi, millega tihti kokku puututud. Hiljuti soetasin Tööriistamarketist teleskoopvarrega rattavõtme- vat see on tõeline 'härrasmehe tööriist' kroomitud, kummist käepide, küürutama-koogutama vaat et ei peagi- elegantselt sirge selja ja vähese jõuga (= ilma higistamata) võid polte keerata
