03-09-2007, 16:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2007, 16:26 PM ja muutjaks oli valdo.)
Tavaliselt ei ole vast tehases mõeldud uksehingede lahtivõtmise peale. See vajadus tekib vast poldi või poldiava kuludes ainult (vast Sul sama põhjus, sest muidu Sa sellele ei mõtleks?). Ja vast on sel juhul mõeldud/mõistlik hing tervikuna vast vahetada.
Reeglina ega neid hingi ei ole muudmoodi kokku pandud, kui siiski polti ülevalt sisse lüües. St et kui Sul on hing kruustangide/alasi peal ja piisavalt tugeva haamriga/kõvasulamtorniga pulka välja lööma hakkad, siis see reeglina peaks ka välja tulema. Olen ise niiviisi nt ühel Pobi uksehingel kulunud pulga vahetanud.
Üldiselt aga leian, et Alma-Mossede hingi (nagu ka Pobide hingi) ei ole majanduslikult mõtet renoveerima hakata, kuna läbiroostetanud keresid ja nende osi on üsna lihtne hankida, sh ka nende küljest piirkulumata (loe: märgatava loksuta) hingi. Ka Pobi hingepoldi vahetamine sai endal ette võetud rohkem sportlikust huvist
Reeglina ega neid hingi ei ole muudmoodi kokku pandud, kui siiski polti ülevalt sisse lüües. St et kui Sul on hing kruustangide/alasi peal ja piisavalt tugeva haamriga/kõvasulamtorniga pulka välja lööma hakkad, siis see reeglina peaks ka välja tulema. Olen ise niiviisi nt ühel Pobi uksehingel kulunud pulga vahetanud.
Üldiselt aga leian, et Alma-Mossede hingi (nagu ka Pobide hingi) ei ole majanduslikult mõtet renoveerima hakata, kuna läbiroostetanud keresid ja nende osi on üsna lihtne hankida, sh ka nende küljest piirkulumata (loe: märgatava loksuta) hingi. Ka Pobi hingepoldi vahetamine sai endal ette võetud rohkem sportlikust huvist

Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18