15-09-2007, 15:41 PM
Selline karglemine kohaltvõtul on kõikide muhkude ja seebikarpide eripära, millel 30 hj mootor. Mõnel rohkem, mõnel vähem, olenevalt esiteks juhi oskusest paigaltvõtul, ketta, korvi surveplaadi ka hooratta siledusest, korvi surukäppade reguleeringust, hõõrduvate siduridetailide temperatuurist. Kuid peamine põhjus on siiski selles, et nimetatud mootorite sidurikettad on täiesti jäigad st. neil puuduvad väändevõngete summutid. Need on siis sellised leevend- keerdvedrud ümber ketta südamiku jaotatuna, mida kohtab igal tänapäeva auto sidurikettal. Näiteks 40 hj. sapaka mootoril on need täitsa olemas ja sellise mootoriga sapakate kohaltvõtt on jõnksvaba.
Samat liiki jäik siduriketas ilma leevendvedrudeta on näiteks GAz 51-l. Kui ka selleautol on sidurikorvi käppade kõrgus, kasvõi ühel käpal on erinev, on tulemuseks samasugune rapsiv kohaltvõtt.
Samat liiki jäik siduriketas ilma leevendvedrudeta on näiteks GAz 51-l. Kui ka selleautol on sidurikorvi käppade kõrgus, kasvõi ühel käpal on erinev, on tulemuseks samasugune rapsiv kohaltvõtt.