15-09-2007, 18:17 PM
Tuttav probleem. Keemiline metall. Algul on vedel, lased kõvatajaga kokku läheb minutidega kõvaks. juhtus endalgi see probleem Hondaga, et imitses õli. Kust kurat??? Sai hirmsalt tihendeid vahetatud... ei midagi. Lõpuks sai kopsitud karteripõhja roostest puhtaks, kui sinna auguke sisse hüppas ja karterist õli lahinal kõhupeale jooksis
. Algul sai auguke kinni keemilisega pandud. Enne tuli pind korralikult ära puhastada. Igasugused õli jäägid ja rooste tuleb sealt alt kaotada. AGA, Siis ilmnes mu autol veel kohati, kus karteripõhi "paber" oli läksin siiski keevitamise teele.
Oma pika juttu lõpetuseks: võid proovida keemilise metalliga, ei kujuta ette kaua ta vastu peab... Aga ajutiselt käib kindlasti. Kindlam oleks siiski keevitada. Keevitaja peab "üle Harju keskmise" olema...

Oma pika juttu lõpetuseks: võid proovida keemilise metalliga, ei kujuta ette kaua ta vastu peab... Aga ajutiselt käib kindlasti. Kindlam oleks siiski keevitada. Keevitaja peab "üle Harju keskmise" olema...
