jawa tramp
#3

rallitaja Kirjutas:Vajadusel võib sidurikettad välja vahetada.
LOL - ma naeran end kõveraks selle peale kes soovitab esimesena 638 (ehk ka Trampi mootoril) vahetada siduri kettaid.
Sidurivedrud on kõikidel ühepingega ega vaja ülepingutamist.
Sport sidurist ei ole kuulnud. Samas kett on seal kõige nõrgem lüli st raibe venib kui vana püksikumm peale head sööki.

Hakka julmalt katsetama automaatsiduri kallal ja siduri trossi pikkuse reguleerimise kallal siis saad parema tulemuse.
638 puhul on mul suht kindel süsteem tavaliselt peale remonte. Automaatsidur täielikult maha keerata. siis õrnalt hakata teda peale keerama masin käima ja käikude vajutamine sidurit rakendades. Kui sidur hakkab "krr- krr" tegema pehmelt vabalt käigu peale vajutades siis on veidi palju. Seejärel reguleerin trossi ära kontrollin automaatsiduri regulli üle. Siis proovisõit.
NB võib ka olla õli viga - raibe mootor ei salli eriti automaatkäigukasti õlisid millegipärast. Olin ise ükskord teepeal seetõttu. Sidur libises mis kole:S
Küsimus: kuidas sa trampi arvele said, endateada puudub tal tüübikinnitus.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
jawa tramp - Autor: uaz452 - 16-09-2007, 20:11 PM
RE: jawa tramp - Autor: rallitaja - 16-09-2007, 21:24 PM
RE: jawa tramp - Autor: unimüts - 16-09-2007, 22:04 PM
RE: jawa tramp - Autor: uaz452 - 17-09-2007, 20:25 PM
RE: jawa tramp - Autor: süüteküünal - 18-09-2007, 11:50 AM
RE: jawa tramp - Autor: valdo - 18-09-2007, 12:16 PM
RE: jawa tramp - Autor: uaz452 - 20-10-2007, 20:40 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne