24-09-2007, 13:04 PM
Üleeile sain postist mootori ja kontrolleri kätte. Pakki avades oli väike üllatusmoment, sest kujutlesin seda mootorit veidi suuremana, vähemalt piltidelt tundus nii.
Teine pettumus oli küljes olev ketiratas. Nimelt oli see mõeldud mingi väga eksootilise ja peene ketiga kasutamiseks. Õnneks oli selle kinnitusosa täpselt sama läbimõõduga, mis sääreka ketirattal seespoolt. Lahendus seega lihtne - käiasin väiksema ketiratta hambad flantsiga tasa, sääreka ketiratas sinna otsa ja keevuitusega kinni. Istub ideaalselt, ei viska grammigi.
Proovisin mootorit ka aku pealt. 6V mootorratta akuga oli juba niipalju jõudu, et hammikast käega võlli kinni ei hoidnud käivitades. 12V autoaku pealt ei võtnud käega pidurdada proovides isegi pöördeid alla. 24V pealt peaks sel üsna hea jõud olema, seega üks mure on vist lahendatud.
Kontroller tundub olevat tehtud samale mootorile, sest pistik vähemalt sobis. Puudu on nö. elektriline "gaasirutska", aga seda pakutakse igal pool netis.
http://static1.nagi.ee/i/p/48/53/02304853ce8ab7_m.jpg
http://static1.nagi.ee/i/p/48/51/02304851584753_m.jpg
Teine pettumus oli küljes olev ketiratas. Nimelt oli see mõeldud mingi väga eksootilise ja peene ketiga kasutamiseks. Õnneks oli selle kinnitusosa täpselt sama läbimõõduga, mis sääreka ketirattal seespoolt. Lahendus seega lihtne - käiasin väiksema ketiratta hambad flantsiga tasa, sääreka ketiratas sinna otsa ja keevuitusega kinni. Istub ideaalselt, ei viska grammigi.
Proovisin mootorit ka aku pealt. 6V mootorratta akuga oli juba niipalju jõudu, et hammikast käega võlli kinni ei hoidnud käivitades. 12V autoaku pealt ei võtnud käega pidurdada proovides isegi pöördeid alla. 24V pealt peaks sel üsna hea jõud olema, seega üks mure on vist lahendatud.
Kontroller tundub olevat tehtud samale mootorile, sest pistik vähemalt sobis. Puudu on nö. elektriline "gaasirutska", aga seda pakutakse igal pool netis.
http://static1.nagi.ee/i/p/48/53/02304853ce8ab7_m.jpg
http://static1.nagi.ee/i/p/48/51/02304851584753_m.jpg