28-09-2007, 11:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-09-2007, 11:12 AM ja muutjaks oli via.)
Mart, siis tasub (kui oleks minu) asja hoida, teha antikorr,
võin mitme eksemplari kogemuste baasil anda juhendeid kohtade suhtes mida töödelda.
Osad kohad eeldavad ka mõningast lammutustööd (esi- ja tagaamortide kandurid pole ilma amorte lahti ja välja võtmata korralikult tehtavad).
Samuti on B piilari alumine osa (esiturvavööd vaja välja) roostealdis. Tagavedrude kandurid ja talad (vaja mõned avad teha), jne.
Üks salaurgas on Tagumiste õõtsade kinnituse juures, kuubi kujuline suletud õõnsus, jne. Muidugi tuleb teha kõik avade ja korkidega karbid-talad, uksed seest, koopad...
võin mitme eksemplari kogemuste baasil anda juhendeid kohtade suhtes mida töödelda.
Osad kohad eeldavad ka mõningast lammutustööd (esi- ja tagaamortide kandurid pole ilma amorte lahti ja välja võtmata korralikult tehtavad).
Samuti on B piilari alumine osa (esiturvavööd vaja välja) roostealdis. Tagavedrude kandurid ja talad (vaja mõned avad teha), jne.
Üks salaurgas on Tagumiste õõtsade kinnituse juures, kuubi kujuline suletud õõnsus, jne. Muidugi tuleb teha kõik avade ja korkidega karbid-talad, uksed seest, koopad...