28-09-2007, 12:38 PM
valdo Kirjutas:Neid mudeleid mida Valdo kirjeldab, Krimmis küll igapäevaselt ei näe. Lõunaranniku mägistel teedel, arvestades suuri kiirusi ja ohtlikke tõuse ja langusi on vanatehnikaga ikka väga paha kulgeda. See-eest maapiirkondades s.o lagedal siledal stepialal on massiliselt kasutuses VAZ 01 ja 011, 02, AZLK 2140,412. ja muidugi ZAZ ja Slavuta. Aegajalt tuleb teedel vastu GAZ 21 millel isekombineeritud pakiraam katusel ja haagis taga. Minu tähelepanekute järgi on tegemist III seeria Volgadega. Kuna nad on igapäevases kasutuses ja arbuusi- või sibulakasvataja sissetulekud pole just suured, siis on need Volgad just niipalju hooldatud, et asja ära oleks ajanud ja masin liiguks. Eriti ei usu, et seal enam originaalmootorid peal oleks. Ühel tatarlaste hulgiturul nägin tööloom GAZ 21-te mille algselt hallikas kere ja kõik kroomosad oli ühtlase roostekirmega kaetud (nähtavasti oli auto jäänud millalgi pikemalt soolase meretuule kätte seisma) ja keegi polnud üritanudki midagi puhastada, värvida, kroomida!denis23 Kirjutas:Ohh vennad kui teie oleksite Krimmis käinud siis ilmselt tunneksite ennast vanade autode paradiisis..
Mis seal siis liigub? Midagi sellist, mis siitmaaltl täiesti kadunud? Ma mõtlen puukabiiniga 51sid, PAZ-652, ZIS-154, puitraamiga GZA-651, AA baasil bussi 0330, peekerega furgoon-400-Mosset (422te) vms?
Mis veomasinaid puudutab, siis gaz 52/53 või sama malli ZIL on küll tões ja vaimus oma igapäevaseid toimetusi tegemas, samuti MAZ, KRAZ jne Trollibussid on samad mis meil 70-datel, 80-datel "Škoda" marki vist. Autobussidest kohtab linnades PAZ (PAZ 672M ja uuemad), LAZ, Ikarus.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.