01-10-2007, 07:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-10-2007, 09:50 AM ja muutjaks oli krister.)
Kuigi vastused teemale on üsnagi vastukäivad, on nad enamasti ka tegelikkusele. Probleem on selles, et aastakäiguti muutus nii 966 kui ka 968. Ning nagu ka kirjutatud, 968M on täitsa erinev.
Jossu on enamus erinevusi 966 ja 968 vahel välja toonud.
Googeldadesleidsin hea 968 pildiseeria siit:
http://www.autocentre.ua/index2.php?opti...0439&pop=1
Sinine auto on 968 kuni 1975. aastani. Edaspidi muutusid istmed (ette tulid 2101 omad) ja armatuur. Lehel kujutatud valged autod on 966 ja 968M.
Vanemate 968 istmete seljatugi on kasutatav kahes asendis: püsti või pikali. Alt tõmbad trossi ja seljatugi läheb alla, "moodustades mugava lamamisasendi". Jutumärkidesse panin seetõttu, et see on enamvähem tsitaat ZAZi raamatust.
966 armatuurlaud
![[Pilt: mans864b3.jpg]](http://www.iauto.lv/images/mansauto/mans864b3.jpg)
Ja sapikaklubi.org lehel selline teema:
http://sapikaklubi.org/forum/viewthread....ead_id=229
Jossu on enamus erinevusi 966 ja 968 vahel välja toonud.
Googeldadesleidsin hea 968 pildiseeria siit:
http://www.autocentre.ua/index2.php?opti...0439&pop=1
Sinine auto on 968 kuni 1975. aastani. Edaspidi muutusid istmed (ette tulid 2101 omad) ja armatuur. Lehel kujutatud valged autod on 966 ja 968M.
Vanemate 968 istmete seljatugi on kasutatav kahes asendis: püsti või pikali. Alt tõmbad trossi ja seljatugi läheb alla, "moodustades mugava lamamisasendi". Jutumärkidesse panin seetõttu, et see on enamvähem tsitaat ZAZi raamatust.
966 armatuurlaud
![[Pilt: mans864b3.jpg]](http://www.iauto.lv/images/mansauto/mans864b3.jpg)
Ja sapikaklubi.org lehel selline teema:
http://sapikaklubi.org/forum/viewthread....ead_id=229