17-10-2007, 19:13 PM
tcumen Kirjutas:Müüakse ka spetsiaalset kärukaablit, millel ka värvid õiged.Mõtlesin isegi sellist kaablit. Tõin lihtsalt välja variandi,mille puhul ei pea seda kaablit hakkama ühe tule juurest teise tule juurde viimiseks uuesti teise kaabliga ühendama,vaid hargnemine toimub kärupistikus. Mida vähem ühendusi seda töökindlam asi reeglina saab.
Kruvi alla minev ots tuleks kindlasti hülssida, seda ühenduse eluea huvides.
Vene sõiduautokärudel pole ma veel tehasekonditsioonis näinud ei udu ega tagurdustulesid. Põhimõtteliselt sõltub siin parim lahendus just kärust endast.Mitu tuld,tulede asukohad,soov asi läbi viia originaalilähedaselt või mitte- kõik see on määrav kasutatavate vahendite valikul.
Mis puudutab juhtmeotste hülssimisse,siis oma ca 15 aasta jooksul tehtud/nähtud elektritööde põhjal eelistan siiski otsad üle joota,mitte hüllsida.
Hülsitud otsa puhul korduvalt näinud olukorda,kus ekspluatatsiooni käigus tekkib hülsi ja juhtme vahele oksiidikiht vms ollus,tagajärjeks ühel heal hetkel ebastabiilne kontakt. Kui joota ei viitsi,on hülssimine muidugi parem kui lihtsalt paljas juhtmeots.