27-10-2007, 18:30 PM
Enamasti ehitati Zilile 100 hj CK-5 Niva mootorid. MTZ-80 mootorid pandi Gazi baasil põllumasinatele. Tagumisteks ratasteks kasutati Zili kaarkumme, need laiemad kui silokombainil. Ees kasutati silokombaini kumme, kuid Zili esimesed piduritrumlid on natuke suuremad kui silomombaini velje sisemõõt, ning rattad ei istunud üks ühele alla. Küll aga sobisid saksa virtsapütti veljed ja neile jälle silokombaini kummid. J-Jaanis ongi taga kaarkummid ja ees saksa virtsapütti HTS 100.27. kummid.
Väetisekülviku kolu КСА-3 oli mõeldud paigaldamiseks tegelikult auto Zil-MMZ-555 raamile. Aga eks neid ehitati paljudes majandites vastavalt võimalustele ja ratsionaliseerijate taibukusele.
Pildil ka üks Saaremaalt pärit väetisekülvik, millel vist mingi järelveetava väetisekülviku kolu.
Väetisekülviku kolu КСА-3 oli mõeldud paigaldamiseks tegelikult auto Zil-MMZ-555 raamile. Aga eks neid ehitati paljudes majandites vastavalt võimalustele ja ratsionaliseerijate taibukusele.
Pildil ka üks Saaremaalt pärit väetisekülvik, millel vist mingi järelveetava väetisekülviku kolu.