02-11-2007, 15:52 PM
aga selline küsimus.
mille poolest kasutamata vana I-195 rehv erineb uuest sama mustriga, profiiliga ning tehnoloogiaga välismaa rehvist?
Juhitavuse poolelt on üks sama s..tt ma ütleks.
Need on ju ehitatud samade tehnoloogiate järgi, nagu I-195.
Ja metallkord seistes kuuri all oma omadused ei muuda.
Kui lendavale FW-190 replikatele pannakse kummid mis vedelesid 60 aastat maaaluses punkris miks siis miks 20 aastat vana I-195 ei sobi siis?
Mis on aga tõesti enesetapja valik on vanad protitud I-195 rehvid. Kusjuures Volga kogunemisel need on reeglina pooltel autodel all.
mille poolest kasutamata vana I-195 rehv erineb uuest sama mustriga, profiiliga ning tehnoloogiaga välismaa rehvist?
Juhitavuse poolelt on üks sama s..tt ma ütleks.
Need on ju ehitatud samade tehnoloogiate järgi, nagu I-195.
Ja metallkord seistes kuuri all oma omadused ei muuda.
Kui lendavale FW-190 replikatele pannakse kummid mis vedelesid 60 aastat maaaluses punkris miks siis miks 20 aastat vana I-195 ei sobi siis?
Mis on aga tõesti enesetapja valik on vanad protitud I-195 rehvid. Kusjuures Volga kogunemisel need on reeglina pooltel autodel all.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.