mis mootoriga on tegu ja kuidas seda hakkata taastama`?
#7

"Moskvalase" mootoreid (M-1-M mootor erineb vanast algupärasest M-1-A-st ehk kuulsa DKW RT 125 replikast vaid ülipisku võrra) ei vedele enam väga lademes, kuigi neid on ülimasskogustes-toodetud. Minu meelest ei ole mõistlik seda suvalise mopeedi raami peal külavahel rallitamiseks ära lörtsida.

Soovitan Sulle ühte kahest:

a) otsustad säärase masina restaureerida ning hangid kusagilt vastava kere ka raami (veel neid liigub...);

b) müüd selle mootori maha või vahetad miski isendi vastu, mis ei ole nii haruldane ja mille tõesti raatsib rallida.

Usun, et M-1-A/M-1-M restaureerijaid on Eestimaa peal palju enam kui korralike mootoritega varustet isikuid...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne