11-11-2007, 22:33 PM
"Moskvalase" mootoreid (M-1-M mootor erineb vanast algupärasest M-1-A-st ehk kuulsa DKW RT 125 replikast vaid ülipisku võrra) ei vedele enam väga lademes, kuigi neid on ülimasskogustes-toodetud. Minu meelest ei ole mõistlik seda suvalise mopeedi raami peal külavahel rallitamiseks ära lörtsida.
Soovitan Sulle ühte kahest:
a) otsustad säärase masina restaureerida ning hangid kusagilt vastava kere ka raami (veel neid liigub...);
b) müüd selle mootori maha või vahetad miski isendi vastu, mis ei ole nii haruldane ja mille tõesti raatsib rallida.
Usun, et M-1-A/M-1-M restaureerijaid on Eestimaa peal palju enam kui korralike mootoritega varustet isikuid...
Soovitan Sulle ühte kahest:
a) otsustad säärase masina restaureerida ning hangid kusagilt vastava kere ka raami (veel neid liigub...);
b) müüd selle mootori maha või vahetad miski isendi vastu, mis ei ole nii haruldane ja mille tõesti raatsib rallida.
Usun, et M-1-A/M-1-M restaureerijaid on Eestimaa peal palju enam kui korralike mootoritega varustet isikuid...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel