17-11-2007, 21:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2007, 21:59 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Ma ei tea millist osa sealt tqhq tekstist nüüd lugema peaks, aga üldiselt on kütusekulu kontrolliv seadeldis igas autos parema jala all - madalamad pöörded hoiavad natuke kokku, aga lõppkokkuvõttes kulub auto liigutamiseks kiirusega x igasuguse ülekande puhul sama palju energiat, seega toob madalam ülekanne suhteliselt väikese säästu. Kui sul on viiene kast tasuta või paarisaja krooni eest käes ja ise vahetad, siis tasub ehk teha, aga kui selleks operatsiooniks kulub juba paar tuhat krooni, siis sõidad sa seda vahet tükk aega tasa. Liiter on nii suure auto puhul imho tiba optimistlik, reaalne oleks ehk pool liitrit, lisaks arvesta et linnasõidul kulub ikka sama palju kui enne.
Loomulikult kui sa sõidad stiilis iga päev Tallinnast Tartusse ja tagasi, siis tasub kähku ära, võta oma aastane maanteekilomeetrite arv, kastivahetuse kulud ning arvuta välja, kui pikk tasuvusaeg sinu puhul on.
Loomulikult kui sa sõidad stiilis iga päev Tallinnast Tartusse ja tagasi, siis tasub kähku ära, võta oma aastane maanteekilomeetrite arv, kastivahetuse kulud ning arvuta välja, kui pikk tasuvusaeg sinu puhul on.