17-11-2007, 22:38 PM
Ühistranspordi juhtide käitumisest:
Nõmme, 10. liin. Teatavasti keerab Pärnu maantee poolt mustamäele teine rada. Hommikul kui buss on graafikust maas, teeb bussijuht tihti pöörde teiselt rajalt.
Kuidas sellesse suhtuda ?
Ise suhtun positiivselt, sest teine rida on tavaliselt vähem hõivatud ja buss võidab sellega tihti väärtuslikud minutit (mis võimaldavad mitte kooli hiljaks jääda). Ning kui arvestada 40+ bussis oleva inimese rahulolu, et buss sõidab tänu sellele graafikus (mida juhtub harva) vs paari autojuhi punase taha jäämine, siis võidab vast esimene. Teine nüanss on selles, et kui ta teeb sealt vasakpöörde, siis ta ei keera esimesel rajal olevatele autodele ette, sest esimene rada jääb vabaks. Kuidas suhtuvad teised foorumlased sellesse manöövrisse ?
Nõmme, 10. liin. Teatavasti keerab Pärnu maantee poolt mustamäele teine rada. Hommikul kui buss on graafikust maas, teeb bussijuht tihti pöörde teiselt rajalt.
Kuidas sellesse suhtuda ?
Ise suhtun positiivselt, sest teine rida on tavaliselt vähem hõivatud ja buss võidab sellega tihti väärtuslikud minutit (mis võimaldavad mitte kooli hiljaks jääda). Ning kui arvestada 40+ bussis oleva inimese rahulolu, et buss sõidab tänu sellele graafikus (mida juhtub harva) vs paari autojuhi punase taha jäämine, siis võidab vast esimene. Teine nüanss on selles, et kui ta teeb sealt vasakpöörde, siis ta ei keera esimesel rajal olevatele autodele ette, sest esimene rada jääb vabaks. Kuidas suhtuvad teised foorumlased sellesse manöövrisse ?
Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.