20-11-2007, 18:05 PM
408 pagasiluugi hingede spiraalvedrud tõesti suudavad luugi avada vaid irvakile, kuid käega aidates üles jääb ise avatud asendit hoidma.Juhtumisi kui masin on külili (näit remonttöödeks) ja avada pakiruumi luuk, siis ta teeb seda küll automaatselt ja lõpuni, kuna luugi raskusjõud alla hingedele puudub
Juhul, kui kasvõi üks vedru on purunenud, siis luuk ilma toestava toikata üleval ei seisa. Moskva tehase autosi 408/412 toodeti spiraalvedrudega mudeli lõpuni 1975, aga Iževski autodel vahetusid spiraalvedrud 72/73. kahe terastraadist pika väändevedru vastu. Vot need vedrud on ikka nii vinged, et lukusti vabanedes avaneb luuk ise hooga üles. Kui sellised Iž hinged paigaldad vanade asemele, siis hakkab ka Su 408 luuk ise üles käima. Muuseas külili keeratud Iž-mosse luuk läheb lahti aga erilise suure kiirendusega, mis lõpeb kõva pauguga piirasendis.
Juhul, kui kasvõi üks vedru on purunenud, siis luuk ilma toestava toikata üleval ei seisa. Moskva tehase autosi 408/412 toodeti spiraalvedrudega mudeli lõpuni 1975, aga Iževski autodel vahetusid spiraalvedrud 72/73. kahe terastraadist pika väändevedru vastu. Vot need vedrud on ikka nii vinged, et lukusti vabanedes avaneb luuk ise hooga üles. Kui sellised Iž hinged paigaldad vanade asemele, siis hakkab ka Su 408 luuk ise üles käima. Muuseas külili keeratud Iž-mosse luuk läheb lahti aga erilise suure kiirendusega, mis lõpeb kõva pauguga piirasendis.