20-11-2007, 19:41 PM
Ei ole saladus, on uaz-31512. Muidu heas korras, aga süütelukk kiilus kinni ja massilüliti oli ära roostetanud...Nii need juhtmed põlesidki. Minu käes suht lühikest aega, pole veel jõudnud autole ringi peale teha. Varem oli mul 469, aga see oli kolhoosnike poolt koledasti ära hooratud ja leidis endale nooremad ja energilisemad omanikud.
Seni leitud vabriku juhtmed ükski ei klapi, sellepärast see aretamise plaan. Netist leitud info järgi on teada vähemalt 3 eri varianti elektrisüsteemi - oli tavalise süütega, siis transistoriga, siis muutus 1994 veel kord skeem ja praegune vene manuaal annab hoopis huvitava nägemuse (auto vist venes praegugi tootmises).
Seni leitud vabriku juhtmed ükski ei klapi, sellepärast see aretamise plaan. Netist leitud info järgi on teada vähemalt 3 eri varianti elektrisüsteemi - oli tavalise süütega, siis transistoriga, siis muutus 1994 veel kord skeem ja praegune vene manuaal annab hoopis huvitava nägemuse (auto vist venes praegugi tootmises).