Kompressori vänvõll. Taastamine??
#9

Nagu algses postituses oli märgitud, oligi vänta mootori võlli otsas fikseeriv poldiniru lahti ja see põhjustas kepsu(de)tapi sellise kulumise/pinna väsimuse. Pole aru saada (minul) kas kepsutapp käib vända küljest (põsest) ka ära, ilmselt mitte tänapäeva tootmist arvestades. Kui ei, siis ilmselt tuleks tõesti pinda maha võtta, tseenteeritud pinda jällegi ilmselt ei treiSad, tuleks lihvida ja lõpptulemusena tuleks ta jällegi kõvaks saada nagu Dad kirjutas, tsementeerida ja karastada kõrgsagedus/pindkarastusega. Üldiselt paras jama ja $. Pind paistab üsna sisse söönud, tsementeerimise/karastamise järgi jälle vaja veidi üle lihvida, jällegi veidi materjali kaob. Puksi pealepanek ka kahtlane äri, pealekeevitamine jms ka. Võibolla tõesti lihtsam teha uus väntvõll algusest peale, kõigeparem kui saaks aretada sinna mõne "sarnase " võlli , kui seda tüüpi enam ei tehta, siis ehk mõnda muud tüüpi sarmast asja?
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Kompressori vänvõll. Taastamine?? - Autor: Laur - 27-11-2007, 20:04 PM
RE: Kompressori vänvõll. Taastamine?? - Autor: dad - 27-11-2007, 20:21 PM
RE: Kompressori vänvõll. Taastamine?? - Autor: kass - 27-11-2007, 23:33 PM
RE: Kompressori vänvõll. Taastamine?? - Autor: Laur - 28-11-2007, 00:21 AM
RE: Kompressori vänvõll. Taastamine?? - Autor: kass - 28-11-2007, 15:06 PM
RE: Kompressori vänvõll. Taastamine?? - Autor: tarko - 28-11-2007, 15:32 PM
RE: Kompressori vänvõll. Taastamine?? - Autor: v6sa - 28-11-2007, 15:43 PM
RE: Kompressori vänvõll. Taastamine?? - Autor: via - 28-11-2007, 16:58 PM
RE: Kompressori vänvõll. Taastamine?? - Autor: kass - 28-11-2007, 17:45 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne