04-09-2003, 14:17 PM
Tsitaat:Olgu need tingimused nii halvad kui tahtes on ta vähemalt katuse all ja neli seina ümber.
päris nii kah pole...
mingis vene raamatus oli garaazhide paremusjärjestus (plekile \"mõjumise\" järgi):
1)soe, ventileeritav garaazh (2p)
2)katusealune väljas (1.5p)
3)soe ventileerimata garaazh (1.0p)
4)külm ventileerimata garaazh (0.5p)
\"tabelijärjestus\" 2.-3.koha osas oli mu mäletamist mööda ikka just niipidi! Nojah, loogiline kah! Niisama väljas seismine peaks kah kusagile paigutuma, aga ei tule ette... Samas on see külm garaazh nii vähehinnatud ilmselt eeldusel, et masin iga päev sõidus - logarite-porilapakate küljes tuleb sisse niiskust; selline +paar kraadi-(sool)vesi kah masina peal-all-pleki vahel...
sõber rääkis, et isegi tänapäeval pidi (igapäevaliikuritele) vägagi soovitav olema see varjualuse-variant! S.t. arvesse võetud ka mootori aktiivsemat kulumist külmast peast. Aga eks see ole õlist kinni...
plastmassi kaitsmise koha pealt ei oska kahjuks midagi soovitada... Ütlen vaid hirmutamiseks seda, et Kurtnal küsiti juba korraliku valge rooli eest üle 2kEEK - parem karta, kui kahetseda!
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"