04-09-2003, 14:30 PM
Minu kätte on sattunud ühe 350 tehasepass,
mille sai rattaga koos ostmisel (1949) ja
mille põhjal sai (kollase) numbri.
1940te lõpul ju segased ajad olid ning et
Vene armee ei konfiskeeriks ratast, jäeti
see tihti arvele ülepea võtmata. Vahel võeti
ta hiljem aga vahel jäigi \"rippuma\".
Konkreetse isendi korral saadi rattale miskil
1960tel teise ratta paberid... ratas ise
rändas Soome aastat 5 tagasi aga pass
sattus keerulisi teid pidi minu kätte.
Ära ei tahaks asja anda, sest:
1. tegu on unikaalse dokumendiga;
2. mul on endal 350, millel pole mingeid
pabereid, äkki läheb mul endal vaja (kui ma
seda ratast kust musta numbri peale
tulevikus ei rõhu).
Parimat,
Valdo
mille sai rattaga koos ostmisel (1949) ja
mille põhjal sai (kollase) numbri.
1940te lõpul ju segased ajad olid ning et
Vene armee ei konfiskeeriks ratast, jäeti
see tihti arvele ülepea võtmata. Vahel võeti
ta hiljem aga vahel jäigi \"rippuma\".
Konkreetse isendi korral saadi rattale miskil
1960tel teise ratta paberid... ratas ise
rändas Soome aastat 5 tagasi aga pass
sattus keerulisi teid pidi minu kätte.
Ära ei tahaks asja anda, sest:
1. tegu on unikaalse dokumendiga;
2. mul on endal 350, millel pole mingeid
pabereid, äkki läheb mul endal vaja (kui ma
seda ratast kust musta numbri peale
tulevikus ei rõhu).
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18