Autoehitus stiilis made by Russian.
#3

Mootorratastest siis ehk mõni sõna. Peale WW II kasutasid võitjaõigust paljud (ja ka kaotajad). Näiteks DKW RT 125/1 mis oli sünnihetkel väga eesrindlik asi , kopeeriti mitmete maade tootjate poolt. Muidugi NLiit ületas kõiki, vedades DKW tehase kola omale koju. RT 125/1-st tuli kuulsusrikas vene/valgevene 125-ste põlvkond, alates Moskva/Minski M1A-st ja Kovrovi K-125-st kuni teate ise kuhu.
Samas kasutasid RT 125-te oma mudelite loomiseks ka Inglise BSA, jaapanlased, ameerika Harley-Davidson jne.....
Saksa DKW NZ 350/1 sama lugu, sealt kogu Udmurtia mootorrataehitus pärineb, algselt koopia IŽ 350 ja selle seljas kuni Liidu lagunemiseni välja.
98 cm3 Kievljanin K1B Wandereri tehase seadmetega ja nende mudeli baasil.
Krasnõi Oktjaber/ IŽ6,7,8 jällegi DKW 300 Luxus (võimistaloligi?) baasil.
Muidugi ei maksa ka kõike otseseks kopeerimiseks lugeda, eks võeti lahendusi siit/sealt ikka üle. Olen ka Toglijatis praktikal olles korra eksperimentaaljaoskonda sattunud, seal seisid lääne autod reas, oli jusr Oka e. VAZ 1111 väljatulemise aeg, seisis seal miske Fiat, panda vms. ja miskid liistud katusel vms. oli kohe täpselt sama mis neil eksperimentaal Okadel mis siis juba Toglijatis vurasid.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Autoehitus stiilis made by Russian. - Autor: Jaanus - 16-12-2007, 14:25 PM
RE: Autoehitus stiilis made by Russian. - Autor: fic - 16-12-2007, 14:57 PM
RE: Autoehitus stiilis made by Russian. - Autor: kass - 16-12-2007, 15:54 PM
RE: Autoehitus stiilis made by Russian. - Autor: miniest - 16-12-2007, 21:27 PM
RE: Autoehitus stiilis made by Russian. - Autor: oldmoped - 24-12-2007, 11:24 AM
RE: Autoehitus stiilis made by Russian. - Autor: 41Degree - 24-12-2007, 14:03 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne