08-09-2003, 11:04 AM
Küsimus ei ole pigem selles, et düüsid kuumusest väiksemaks jääksid, vaid kütus hakkab kuumusest karburaatoris aurustuma. Miski vaheseib on seejuures asendamatu.
175cm3 ei annagi põhjust olla masinal eriline lennuk. Pigem selline üksi kulgemise riist, nii 70-80ga.
Kõige omapärasemad on aga esimese K-175d, millel oli kolm käiku ja akusüüde, lisaks sellele veel raam K-58lt. See on tõesti selline paras võrr, et paned jalad maha ja masin jääb seisma. Samas juhitavus on selline jalgratta moodi ehk küllaltki erk.
Asp
175cm3 ei annagi põhjust olla masinal eriline lennuk. Pigem selline üksi kulgemise riist, nii 70-80ga.
Kõige omapärasemad on aga esimese K-175d, millel oli kolm käiku ja akusüüde, lisaks sellele veel raam K-58lt. See on tõesti selline paras võrr, et paned jalad maha ja masin jääb seisma. Samas juhitavus on selline jalgratta moodi ehk küllaltki erk.
Asp
Tsitaat:Originally posted by metsh
Voshodil pidi olema tüüpviga. Silinder pidi üle kuumenema, ja kuna karpa silindri küljes, siis ka see kuumeneb. Sellega seoses kuumenevad kütusedüüsid ja kitsenevad, mootor ei saa enam piisavalt kütet ette. Suuremal kiirusel ei taha õieti töötada.