26-12-2007, 03:33 AM
Tere! Räägin teile mis on saanud Vootele kuulsast säärekast.Rohkem olen kajastanud oma tegemisi ja toimetusi Motokuuris.
Sääreka raam on saanud ümberehitamist tunda uue tagaosa ja tugevdamise näol. Sai ehitatud jäiga raami asemele monoamordiga kiik. Amordiks Fastace Pitpro edition, mis tundub üsna hea valik. Ümberehitamine ja raami jäigastamine sai alguse sellest et raam lihtsalt vajus kokku (!) Kiige lasin teha professionaali juures, nelikanttorust. Sama inimese juures lasin ka raami kokku lappida ja tugevdada.Loodame, et nüüd peab raam ka tugevamatele väntsutustele vastu. Esiratas(mis kuulus Deltale) sai vahetatud mingi vanema lääne mopeedi ratta vastu ( Kui ma ei eksi siis see oli Honda PX). Ratas on üli kerge ja väikese trumliga(Tulevikus saab sinna hästi ketaspiduri külge pookida).Vahetatud sai ka siduri-piduri heebel.Mootori poolepealt on vahetatud ainult kolvirõngas, muidu on mootor väga võmas ja väga töökindel.Pisiasjadest siis ka natuke: muidu asfaldisõiduseades olnud masin on saanud endale kruusarehvid(mis tegelikult kuuluvad Deltale, aga on lõigatud) ja maastikusõidu hammasratta ( 55 hammast), küljes on võistlusnumbrid, süütelüliti(sureti, elektroonikaploki väljalülitaja) on vahetatud ja korralikult kinnitatud), gaasirull on korralikult toimima pandud.
Panen teile vaatamiseks ja kommenteerimiseks(kritiseerige ka, siis tean mida saaks veel paremaks teha)
http://www.album.ee/user/30036823
Pildid kahjuks telefoniga tehtud, sellest ka kvaliteet(pigem nagu kvantiteet, aga noh...)
Häid Jõule ja Kena Aastavahetust!
Karlep
Sääreka raam on saanud ümberehitamist tunda uue tagaosa ja tugevdamise näol. Sai ehitatud jäiga raami asemele monoamordiga kiik. Amordiks Fastace Pitpro edition, mis tundub üsna hea valik. Ümberehitamine ja raami jäigastamine sai alguse sellest et raam lihtsalt vajus kokku (!) Kiige lasin teha professionaali juures, nelikanttorust. Sama inimese juures lasin ka raami kokku lappida ja tugevdada.Loodame, et nüüd peab raam ka tugevamatele väntsutustele vastu. Esiratas(mis kuulus Deltale) sai vahetatud mingi vanema lääne mopeedi ratta vastu ( Kui ma ei eksi siis see oli Honda PX). Ratas on üli kerge ja väikese trumliga(Tulevikus saab sinna hästi ketaspiduri külge pookida).Vahetatud sai ka siduri-piduri heebel.Mootori poolepealt on vahetatud ainult kolvirõngas, muidu on mootor väga võmas ja väga töökindel.Pisiasjadest siis ka natuke: muidu asfaldisõiduseades olnud masin on saanud endale kruusarehvid(mis tegelikult kuuluvad Deltale, aga on lõigatud) ja maastikusõidu hammasratta ( 55 hammast), küljes on võistlusnumbrid, süütelüliti(sureti, elektroonikaploki väljalülitaja) on vahetatud ja korralikult kinnitatud), gaasirull on korralikult toimima pandud.
Panen teile vaatamiseks ja kommenteerimiseks(kritiseerige ka, siis tean mida saaks veel paremaks teha)
http://www.album.ee/user/30036823
Pildid kahjuks telefoniga tehtud, sellest ka kvaliteet(pigem nagu kvantiteet, aga noh...)
Häid Jõule ja Kena Aastavahetust!
Karlep
Abja võrrituuning