karburaatori vahetus?
#7

mirko Kirjutas:... Nimelt 412 karbuss on ühekambriline aga 2140-l on kahekambriline ja kas see kahekambriline karbuss annab ka mingisuguse eelise ühekambrilise ees(teeb ta midagi paremaks).

Ei saa aru, millest selline väide! Mõlemal karbussil on ju kaks kambrit. Põhikamber, mis toodab küttesegu igal režiimil ja abikamber, mis on töös vastavalt jala "raskusele". Väga "raskejalgsetel" on mõlemad karbussilõõrid töös enam-vähem pidevalt korragaBig Grin. Flegmaatilisel juhil aga ei pruugi abikambri siiber üldse kunagi avaneda.


Kahte head korraga mosse puhul ei saa. Kui eesmärgiks väiksem küttekulu, siis soovitan DAAZ  karbussi, kui erksa liikumisega mosset siis K 126N.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
karburaatori vahetus? - Autor: mirko - 06-01-2008, 15:06 PM
RE: karburaatori vahetus? - Autor: 13piisab - 06-01-2008, 15:13 PM
RE: karburaatori vahetus? - Autor: mirko - 06-01-2008, 15:18 PM
RE: karburaatori vahetus? - Autor: 41Degree - 06-01-2008, 21:45 PM
RE: karburaatori vahetus? - Autor: mirko - 06-01-2008, 15:23 PM
RE: karburaatori vahetus? - Autor: ats97 - 07-01-2008, 11:02 AM
RE: karburaatori vahetus? - Autor: taruvaras - 07-01-2008, 15:57 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne