K:traatsukaga kõrgepingejuhe?
#4

hulgus Kirjutas:Tegu on ainult ühe osaga varjestatud ja niiskuse eest kaitstud süütesüsteemist. /---/ ainuüksi (spets)küünalde vahetus on sellisel süsteemil suur töö.
/---/ (ka 63-l olevat olnud)/---/

Oskan rääkida vaid 63-del kasutatud varjestusest, ilmselt teistel siis oli analoogne.
Terassukk oli ümber küll, aga mitte igal juhtmel eraldi, vaid kõik juhtmed ühe suka sees. Süütepoolist jagajani (kusjuures mõlemad spetsiaalsed) ühe jämedusega, sealt edasi teise jämedusega. Süütejuhtmed ise olid tavalised (ainsa vahega et silindri number oli igale juhtmele peale märgitud). Aga ma ei mõista, miks pidi küünalde vahetus sellise süsteemi puhul eriliselt keerulisem olema... võib-olla mõtlesid Sa teistsugust süsteemi, kuid 63-el kasutati tavalisi küünlaid, mis paiknesid kuuekesi ühe suure hermeetilise kopsiku sees, millelt käis kaas liblikmutritega ära.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K:traatsukaga kõrgepingejuhe? - Autor: eberhard - 08-01-2008, 14:58 PM
RE: K:traatsukaga kõrgepingejuhe? - Autor: einota - 08-01-2008, 19:11 PM
RE: K:traatsukaga kõrgepingejuhe? - Autor: eberhard - 09-01-2008, 10:49 AM
RE: K:traatsukaga kõrgepingejuhe? - Autor: peeterpaul - 09-01-2008, 11:21 AM
RE: K:traatsukaga kõrgepingejuhe? - Autor: hulgus - 08-01-2008, 20:22 PM
RE: K:traatsukaga kõrgepingejuhe? - Autor: indrek - 09-01-2008, 01:18 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne