10-01-2008, 20:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2008, 20:54 PM ja muutjaks oli vootele.)
Proovisin täna mingi ketiga kohaltvõttu (juhtme otsas). Üldiselt sama nagu käikudeta jalgrattaga üritaks istudes kohalt võtta. Kusjuures gaasirutska asendist ei tundunud jõud sõltuvat.
Kui asi liigub kuni 45 km/h on tegu mopeediga, millel _veel_ ei ole vaja tüübikinnitust.
Kui asi nii kaugele läheb, eks siis taotlen ka üksikkorras ehitatud sõiduki tüübikinnitust.
Järgmine projekt elektri vallas võiks olla elektriauto. Olen asja juba enam-vähem valmis ka mõelnud - isetehtud raam, esivedu ja akud kasti all. Lahtine kabiin. Prangli "kommunismis" hea sõita, keegi ei kontrolli.
Kui asi liigub kuni 45 km/h on tegu mopeediga, millel _veel_ ei ole vaja tüübikinnitust.
Kui asi nii kaugele läheb, eks siis taotlen ka üksikkorras ehitatud sõiduki tüübikinnitust.
Järgmine projekt elektri vallas võiks olla elektriauto. Olen asja juba enam-vähem valmis ka mõelnud - isetehtud raam, esivedu ja akud kasti all. Lahtine kabiin. Prangli "kommunismis" hea sõita, keegi ei kontrolli.