Opel rekord 2.0 ei käivitu peale plokikaane tihendi vahetust
#4

Keera mootor surnud seisu (esimese ja neljanda silindri kolvid on üleval). Vanematel mootoritel on selle jaoks märk hoorattal. Seisetes auto ees, näoga auto poole, siis vasakul pool hooratta juures on plokis auk. Augus on üks teravik. Hoorattal on üks läikiv poolik kuul. See kuul tuleb teravikuga tasa ajada, siis on mootor surnud seisus. Uutematel mootoritel on väntvõlli rihmarattal mingi märk aga seda ma täpselt ei tea.

Nüüd vaata nukkvõlli ketiratast. Kui Sa vaatad sealt ketiratta juurest alla mootorisse siis leiad sa ühe plekitüki kus on soon sees. Ketirattal peab olema mingi lohk või asi mis peab selle soonega kohakuti minema. Ka võrdub samaga kui Ketiratta tiftikoht vaatab otse üles taevapoole.

Nüüd muideks peab jagaja rootor asetsema "ninaga" jagaja kaanel esimese silindri küünlajuhtme poole.

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne