28-01-2008, 09:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2008, 09:21 AM ja muutjaks oli kalev60.)
Seda küll. Ei väidagi, et asi lihtne oleks ilma alumiiniumi keevituse ning korraliku tillukese metallifreesi on asi praktiliselt võimatu. Mõõteriistad peavad ka täpsed olema muidugi.
Matemaatikaga saaks veel hakkama, kuid asi nõuab ka kindlat kätt kui mitte spetspingi ehitust freesi jaoks, et ei tekkiks pindades ebakorrapärasusi. "Mootori siseruum" tuleb ju druzba kolvile jaoks ümber arvutada ning muutused teostada võimalikult täpselt. Täpsust aga on üsna raske teostada. Kõige lihtsam vist mõõta vedeliku ruumalaga druzba "mootori siseruum" ning see kanda üle võrrile. Mõte on selline, kuid kuidas asi praktikas välja nägema hakkab ei tea veel.
Kuidas seda(ruumi, mis vätvõlli ümber tühi on) üldse nimetatakse ning kuidas seda võimalikult targalt täita kui tarvis on?
Arvatasti kui üldse võimalik üritan sobitada druzba väntvõlli( see talub kolvi poolt rakendatud jõudu paremini) aga on neil samas mõõdus laagrid peal?
Kepsu pikkuse ning kolvi kinnitamisega võib pealekauba veel probleeme tekkida.
Kui ükskord ehitamiseni jõuan siis teen töö etappitest peoga pilte.
Kas karpa asumine silindril miskit küttesüsteemis ei muuda, kui muudab siis mida?
Matemaatikaga saaks veel hakkama, kuid asi nõuab ka kindlat kätt kui mitte spetspingi ehitust freesi jaoks, et ei tekkiks pindades ebakorrapärasusi. "Mootori siseruum" tuleb ju druzba kolvile jaoks ümber arvutada ning muutused teostada võimalikult täpselt. Täpsust aga on üsna raske teostada. Kõige lihtsam vist mõõta vedeliku ruumalaga druzba "mootori siseruum" ning see kanda üle võrrile. Mõte on selline, kuid kuidas asi praktikas välja nägema hakkab ei tea veel.
Kuidas seda(ruumi, mis vätvõlli ümber tühi on) üldse nimetatakse ning kuidas seda võimalikult targalt täita kui tarvis on?
Arvatasti kui üldse võimalik üritan sobitada druzba väntvõlli( see talub kolvi poolt rakendatud jõudu paremini) aga on neil samas mõõdus laagrid peal?
Kepsu pikkuse ning kolvi kinnitamisega võib pealekauba veel probleeme tekkida.
Kui ükskord ehitamiseni jõuan siis teen töö etappitest peoga pilte.
Kas karpa asumine silindril miskit küttesüsteemis ei muuda, kui muudab siis mida?
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?