02-02-2008, 13:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2008, 13:56 PM ja muutjaks oli CORRADOg60.)
Kogemustest rääkides võiks tuua kõige parema näite kahe enamvähem ühevanuse MTZi mootorite põhjal. Mõlemad masinad suguvõsas ja nende hingeeluga suht hästi kursis... Ühe peremees vahetas pärast uue masina ostu mootorisse odavama otsa lääne mootoriõli. Töötunde praeguseks ca 4000, meeletut õlikulu pole (peremehe väitel peab õlivahetuste vahel peale kallama ainult siis, kui masinat sel perioodil väga raskel tööl pruugitud), mootor seest ilma märgatavate põlemisjääkideta. Teisel masinal töötunde veidi vähem, mootoris Erimelli vene õli, mida on korrektselt vahetatud. Masin sööb õli (ca 2-3 liitrit 50 töötunni kohta), klapikambri kaane all kõik kaetud jääkproduktidega. See õli ei suuda mootorit seest puhtana hoida. Ka on vene õliga külmemate ilmadega käivitus probleemsem, kuna mootori pööramine nõuab starterilt rohkem jõudu...
Väga huvitav on näiteks see, et sama toode võib mõnikord olla teise nõu sees silmnähtava viskoossuse ja värvi erinevusega... Tegemist tundub olevat ka väga kõikuva kvaliteediga...
Näiteid võiks veel tuua...
Väga huvitav on näiteks see, et sama toode võib mõnikord olla teise nõu sees silmnähtava viskoossuse ja värvi erinevusega... Tegemist tundub olevat ka väga kõikuva kvaliteediga...
Näiteid võiks veel tuua...